are they cute or what?

Det är torsdag förmiddag. Nästan eftermiddag om ni frågar mig. haha
Vi gick och la oss just före tolv igår. Hon sov i buret på en stol bredvid sängen. Kl. 3 var första gången hon väckte mig, jag petade in mitt finger och då somnade hon om. Samma sak gjordes kl. 4. 
kl. 5 ringde min väckare. Då sov hon, så kl halv sex imorse gick jag ut vovvarna. Emil ville gärna med även fast han verkligen inte fattade vad sjutton vi gjorde vakna så tidigt. Tyckte vi gjort det bra som hållt oss hela natten.
Efter det va det bus för hela slanten. Kl. 7 somnade vi alla i en halv timma. Sen bus igen. Åtta - nio låg vi i en hög alla tre på filten i soffan och sov så gott.  

Full rulle denna dag. Tänkte försöka baka semlor (iaf bullarna) och chokladbollar.


Kommentarer
Postat av: Björn

Men shit vilka söta :) kommer upp och hälsar på er snart!

2010-02-11 @ 11:54:15
Postat av: Anonym

Det ser vi verkligen fram emot! då bli det bus & lek för hela slanten ;)

2010-02-11 @ 12:18:11
Postat av: Tove

Åh vilka sötnosar du har :)

2010-02-11 @ 13:09:49
Postat av: Elin

ohh my god! hur söta är dem inte?! längtar tills vi ses!

2010-02-12 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0