dan före dan

Det är ju magiskt ute. Arbetat på morgonen. Vandrade hemåt på lunch. Solen skiner och är faktiskt lite varm, om det bara är vindstilla. En frisk och skön promenad i rask takt. Hemma tog jag bara på emil kopplet och fortsatte med en mer lös och busig tur. Tänk vad lite sol gör. Man bli så mkt gladare på nå vis.
Jag skulle bara vilja klä på mig, ta en termos med varm choklad&lite mackor, gå ut och sätta mig i solen vid sjön och bara må gott.
Men jag är bara hemma över lunchen. Ska snart tillbaka en snabb sväng.
Sedan börjar min "semester".
Imorgon eftermiddag få vi äntligen åka och hämta henne! Det ska bli så kul&spännande.
Bilder kommer att komma. ;)

Idag bjuder jag på några från dagens promenix. Det är så kul hur emil gillar att posa framför kameran.
Peace out

Kommentarer
Postat av: Elin

Emil är så himla fin! jätte vackra bilder!

2010-02-12 @ 08:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0