M Å n D a G

Yep, en ny vecka. Jag, sis och Greta är hemma igen. Imorse var det riktigt skönt med sovmorgon. (kl.8)  =P
Igår då vi kom hem så va lilla vovven helt galet glad. Hon sprang och busade med Emil och med allt hon kunde hitta exakt hela dagen/kvällen. Jag fick stänga in henne i buret en halvtimma så hon skulle få ngn vila/sömn. Haha

Kyla och snö. Få man va lite less?. Jag tycker iaf det. Det är ju så otroligt segt att det ska vara över -20grader hela tiden och fortf snöa en massa. Nu vill man att härliga, varmare dagar med sol,blå himmel, korvgrillning mm.
Det ser ut som vi få vänta ett tag till.

Idag är det frissan som gäller. Hoppas det blir bra. Kan ju bara bli bättre.
Först ska jag försöka ge mig ut på en liten promenad. Behövs lite frisk luft i lungorna.

Och när man väl tagit bilder med kameran så får man inte in dom på datorn. Men jag är inte smart heller satt.

Ha en kylig dag.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0