sunny sunday

Oj vilket underbart väder! sånt här väder som gör en lycklig! Solen skiner,klarblå himmel. Och inte alls så kallt.
Emil och sally drog på äventyr upp i skogen. Poff borta puttsveck! Jag plumsade iväg efter dom och en stund senare hittar man dom överlyckliga! Springer och jagar varandra längs skoterspåren. Nu ligger dom inne och sover. Det blev en skön promenad. ;)

Jag och Pär funderar på att åka iväg och snöra på oss skridskorna. Vore ju skoj! Två år sen sist för mig igen. Lär därför inte bli så mkt hopp, mest fart och pang in i sargen.

Laktosfria grejjer är dyrare än vanliga. Det stör mig. Jag börjar inse att jag måste för min kropps bästa byta ut och äta laktosfria produkter. Snål har man varit men nu börjar magen bli alltför onöjd.
Däremot choklad kommer jag aldrig att kunna tacka nej till. ;P


Nu ska jag ta och göra lite lunch.

Peace out! Ha en riktigt skön söndag! Hoppas fler än jag få ha detta härliga väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0