choklad runt munnen

Jäst till semlor..ja det kunde man ju tänkt sig. Men inte jag. Så nu blev det inga bullar idag. Enbart chokladbollar,hälften rullade i pärlsocker och andra halvan i kokos. Vad är godast? Jag gillar då båda väldigt mkt.
Man får passa på när hon sover.

Ikväll ska jag på invigningen av nya bs lokalen. Det blir skoj! Oså ska jag handla jäst på hemvägen.

Nu ska jag sminka mig, i mina ny inskaffade grejjor. Sedan middags dags kanske. Vad att äta idag då?

Imorn är det fredag. Får vi besök i helgen? Det vore ju så roligt. Men just nu ser det tyvärr mörkt ut.

En smart sak: Om man inte orkar gå, då är det bara att krypa upp och sätta sig på någons fötter. Ett tips från miss greta.


Fick ha ett härligt snack med Ems idag! =)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0