valpen greta

Eller Madelene som hon så fint heter i sina papper. Däremot kommer hon som det ser ut idag att bli kallad greta. =)
Såå söt! En stor liten tjockis. Hon är en riktig knähund men samtidigt så har hon mkt mod och kaxighet i sig. just nu ligger hon och sover i min famn samtidigt som jag och emil busar! Självklart så få han lika mkt kärlek som alla andra dagar! <3 (Känns som hon snabbt kommer växa om emil)
Nu är vi alltså fyra i familjen.
Och galet nog har jag alltid lika otur med kameran. Jag hann ta typ 4 kassa kort sedan slut på batteri.
Har satt dom på laddning så imorn kommer det bli mer bilder. =)
Lägger upp två bilder ändå.
Sov gott. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0