give me some music

Är hemma och stökar. Men varken tvn eller musik på nätet vill funka. Va äre för stil? Då är det tur att det går att lösa på annat sätt. Jag som sjunger. Hahaa ljuva toner, kanske kanske inte men jag få iaf lite ljud i all tystnad.
Frågar emil om han är nöjd. Inget svar, han kollar på mig som om jag verkligen skulle tro att man kan tycka det är bra?


Igår kväll var vi och besökte A&M,sally&alfons. Det va längesen sist men också alltid lika trevligt!! =)


Nu är det en ny vecka. Och jag känner något inombords. Att det är något som måste göras. Ibland känner man sig verkligen som en jäkla gnällkärring. Och ibland förstår man inte hur dom som bor med mig står ut.
Jag tro jag vet vad som skulle göra en förändring. Men att göra detta är inte så enkelt.
Men denna veckan är det iaf jobb inplanerat. Och STHLMs resan. *Woop woop* det kommer som alltid vara fullspäckat schema men det är ju det som är meningen. Och skorna ska invigas. ojoj va det ska dansas. Hoppas jag iaf. Annars bli det en konstig fest (= Om ngn som är i sthlm vill haka på så finns biljetter att köpa för 200kr.


Herregud så tiden rinner iväg. Jag sov ju bort halva dagen. Det ska hända grejjer nu.

oså en liten peace out people

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra sko smak du har ;) Har likadana men du köpte dina billigare än vad jag gjorde ;)



sv: Nä det stämmer säkert. Eftersom det är så nytt och alla har lagt märket till att det finns här i Umeå. Måste hålla lite koll där :)

Vah? Gud vad roligt :) Roligt att vi har snackat om poledance och du ska styla till det :)



Ja dem är verkligen snygga och stilrena, men som du säger det är svårt att hitta några som man verkligen tycker om. Eller snarare passsar!

Precis, som allt så är utbudet större där. Tyvärr.



Om du vill veta vad dem gör å så, så kan du ju komma dit tisdagen den 26 januri då är det en instruktions träff klockan 18.00 :)



2010-01-18 @ 18:01:24
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0