Ljuvligt

Att göra: börja träna ngt. Och det jag först och främst vill är att dansa. Även simma,spinna,yoga,och andra gruppträningar lockar. Det mesta faktiskt utom att va på nå jädrans gym och lyfta skrot. Nej tack!!
Jag måste bara försöka hitta ngt som har ett bra utbud. Så som jag vill ha det. Och det ska passa tidmässigt också. Ojojojoj nu ställer jag massa krav så det verka som jag bara kommer med dåliga bortförklarningar. Fast så är det inte och inom en snar framtid så är jag igång. Långa promenader med hund och wii fit få funka så länge.
Imorgon är det fredag. Det känns härligt! Fredagar är ju lätt veckans bästa dag! =)

En sak till: Bullarna smakar LJUVLIGT!! ;)
peace out


Kommentarer
Postat av: Mimmi

eller så börjar du med poledancing ;)

Det finns här i umeå. Känner dock själv för att testa det.

2010-01-15 @ 11:53:55
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0