snowstorm

Jaaa nog faan är det storm ute!!! det blåser som bara den!! och snön den bara yr. Inte alls trevligt att vara utomhus.
Om man inte blåser bort så få man tio ton små små is flingor i ansiktet, oskönt svar ja!

Måste bara få lägga ut en bild. På mitt ENDA minne från lördagen. Än så länge. Linnéa tog några bilder åt mig.


Alltså denna dag. Va hände!? Jo jag råkande stänga av alarmet och vaknade 10.20!!!! Ojoj det va den lugna och sköna morgonen. Men då jag känner att jag håller på att bli sjuk så kanske min kropp behövde den extra sömnen.
Skypade med emelie. Ojjj så kul!!! Ha ju inte hört av henne på flera veckor. Snart är hon i sverige igen. Det är iaf va vi alla hoppas på!.

Arbetade på Bs. Det var en rätt lugn dag, två sminkkurser och lite annat hann jag med.
Nu ha jag nyss käkat. Resterande tid av kvällen kommer bestå av tvtittande, en kort kort promenad&mys i filten.

En gammal bild som pauline tagit på mig.
Ska jag och sis åka ner dit snart. Kan bli så =)


En sak till...varför syns inte mina rubriker?
peace out and stay inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0