so you think

Sitter och ser på So you think you can dance. Man bli riktigt sugen. Det finns många dansstilar som lockar.
Samtidigt har jag njutit av min standard kvälls fika. Fruktsallad! Muums, man bara längtar efter den stunden på dagen. hihi


Imorgon är det torsdag. Och jag har fortf inte börjat packa. Aja jag ha ännu en dag på mig. =)
Och så ha jag bokat en träff på söndag i kista. Det känns ju hur spännande som helst. Mer info om det kan ni få sedan för just nu vet jag inte så mkt sj ;)
Jag ser iaf fram emot denna helg. Måste ladda batterierna till kameran också. (=

Nu är det läggdags. sweet dreams. Peace and love

en bild från ljusdal. Tagen av Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0