Starten

Kom hem vid 04tiden. Vi umgicks med syster,stefan&westerberg och fastnade med alfapet. =)

Lite ont i magen idag, och ett himla snöoväder. Är helt galet så mkt snö det kan falla. Snart borde det bli kaos.
Slappat, ätit lite mer och spenderat mer tid med m&s och a.pet.

Årets första dag. Och det börjar bra men också konstigt dåligt. Har kollat på ett program om WTC.Vilket jag blir väldigt tagen av. Sen fick jag ett väldigt otrevligt samtal hemifrån också. Varför göra en sådan start på ett år som jag trodde/tror kommer bli så bra? =/

Imorgon är det arbete för min del. Hur kommer den dagen se ut då? Ah jag hoppas det bli bra. Men det tro jag.
Ingen julrusch nu iaf, bara rea tokigt folk =P

Good night and peace out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0