sthlm helgen

Dags att berätta om helgen. Men jag ska korta ner det lite för er skull ;)
Fredagen den 22a januari kl. 10.50 och jag landar på Arlanda flygplats. In till stan för att äta god meze lunch på Hotell hellsten. Drog efter det till drottninggatan och gjorde någon shopping timma. Alltså det är hemskt att ha shoppingstress!? Hinna se så mkt som möjligt på så lite tid och samtidigt bestämma vad man ska köpa och inte. Ja jösses jag hade press på mig. Haha vilka lyxproblem!  
Det blev iaf ett par leggings, ett par byxor och en t-shirt. Samt lite hår styling grejjor till lördagen.
En middag&godis kväll med syrran ute i vaxholm.
Lördag, frukost med Sara på John Chris. Sedan mot Berns. Började styla en norska, stora lockar med lila extentions. Efter det en ryska som fick tuppkam gjord av tofsar.
Uppehåll någon timma på efterm.. Då möttes jag och Linnea upp, drog på fin restaurang och käkade pasta.
Showen började 21. Vilken show och vilka tjejer! Vissa var otroligt duktiga&starka! (=
Efterfesten med dans va såå kass! besvikelse Så vi åkte hem. Och jag glömde kameran i ume. Så dumt!

En söndag med härligt soligt väder. Inte ens bakis. Promenad på sjön. Och så. Inte så mkt mat, lite mer sötsaker.
Helgen har varit bra, alltid lika trevligt att träffa er där i staden. Vissa saker kunde dock ha varit bättre.

Idag är det tisdag och stormen är på väg. Inte så trevligt.

Nu ska jag sova. Peace out!
ryskan som ja stylade håret på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0