sunny day

Igår blev det dans som vi trodde. Vi va sena ute så rex kom vi inte in på. Drog till Allstar istället.
Där va det helt okey. Vi dansade och dansade och dansade och svettades. Haha trångt och jäkligt många fyllon men skoj hade vi!! =)

Jag som alltid ha ett behov av att ställa väckarklockan skippade det inatt/morse. Vaknade vid halv elva. Ute va det klar blå himmel, solen som sken och termometern visade -0!!!? yeees.
Jag såg skidskytte, sedan svidade jag om till promenaddressen och gick på en härlig promis med emil.
Vi busade mest.

 

Sedan gick vi till S och såg yttligare sport. skidskytte herrar. Hem och städade bort julen. Lämnade dock kvar vår enda ljusstake samt julstjärna.

Nu ska det lagas middag sedan få man se vad som händer.

peace out


Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad snygg header du har :)

Roligt med något nytt, de skulle jag också vilja ha. Men jobbigt att fixa ;P

Allt bra med dig annars? :)

2010-01-11 @ 18:54:39
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: toad

myyspyysbilder:D o du e så söt! :) fint d nya utseendet blev, gillar medaljong"tapeten" i bakgrunden. Så där, nu var d premiär för mig m en kommentar i bloggen, haha jag känner mig liite efter i bloggvärlden:P kramiz! /din "gamla" makeupartist-kollega.

2010-01-16 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0