Tänk jag drömde en gång..

tralala lalalaaa! *såg rasmus på luffen på jobbet idag* Och gud så mysigt det är med det är med dom där gamla härliga filmerna! Låten va den som fastade på våra huvven så vi ha nynnat dagen lång. =)

Va uppe innan tuppen imorse och skjusade pära till flyget mot estocolmo. Hm..ja vill också åka dit. Snart ska jag ner och hälsa på igen. Och den gången behöver inte mina pengar gå till julkappar. Nix då bli det shopping endast till mig själv.

Dagen på jobbet bestod bara av att se på film och efter det nynna på låtarna. Nä inte direkt. Jag ha som vanligt haft en härlig dag där. Med goa arbetskollegor,programledare,barn och allt va det är =)
Det trista är att det är bara en dag kvar nu. Men förhoppningsvis så bli det fler avsnitt framöver.

Kortdag ha jag också haft. Redan hemma. Emil är lycklig och kastar allt han hittar högt i luften.

Vi ska mysa. Promenad är det stenvägra på. Skulle haft tjocksockar på tassarna.

Jag fick just lite smakprov. Så bjuder även er på ett litet smakprov från fotningen igår.







Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag älskar verkligen Astrid Lindgrens barnfilmer. Dem har satt sina spår i huvudet :)



Vad har du gjort för fotosessioner då? :)

2010-01-08 @ 11:17:34
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0