Va e det för en dag?

Jo det är lördag! En mkt bra sådan. Solen har strålat. -4grader. En skön plums promis över sjön som slutade med dyblöta skor på Pär. hihi Emil och jag skuttade lätt&glatt ;)


Hämtat miss månström på flyget. Ströat lite på stan vilket slutade med att jag köpte ett par as snygga(höga) skor. Ooops. Men jag ville verkligen ha dom. så så fick det bli.

Hemma igen, gjort varma mackor i ugnen. Muums!

Ikväll tro jag det står dans på schemat. Woho vi kommer dansa loss som aldrig förr((alltid!)).

Mys ha vi iaf.

Imorgon är det söndag. Hur känns det? JO tack bra! kommer nog sova länge och sedan bara umgås!

Nu ska jag iaf ta och krypa in under min magiska filt och kramas. 

Fick en present igår av min fina pär. En fin lila svart skjorta. =) 

peace out!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0