Morran

God morgon sverige. Gäsp denna natt var inte den mest uppiggande. Kom hem kl.00 från bion. Var och såg Eclipse med syrran. Och ja va bra, vi blev inte besvikna denna gång heller!! ;) Hur som helst,kom hem borstade tänderna,gick ut med hundarna sen i säng. Hann bara ligga ett litet tag så började G gnälla som tusan. What the hell!? Trött&irriterad fick jag gå ut IGEN! typ 01. Men hon gjorde inte ett dugg.
Sen äntligen fick man somna. kl. 04 var det dags igen. Gnäll o krafs på sängkanten. Åhhh! Låg o försökte få dom att ge sig. 04.20 gav jag upp. Ut och traska igen. Trött och less somnade jag om rätt snabbt ändå.
Kl. 7 ringer pärs väckarklocka. Hurra. Han är åter tillbaka i arbetet. Tänkte att jag skulle ligga och sova en sista gång mellan åtta och nio, men 08.40 vägrade G låta mig sova mer.

Jaa ni det va en lång historia om en denna natt. Känns hursomhelst i mitt huvud idag.
Blir nog en lugn dag. Ikväll middag med J&M.

Gick ihelgen på gymmet,två dagar tom..Jösses,Det är inte mig grej men tänkte att muskler kan ju va bra att ha. ;P

Ett beslut ska tas. Hur ska mitt liv se ut i höst. Ja men tack vilket lätt beslut. Jobbigt när man själv ska bestämma hur ens liv ska se ut. Egentligen bra men jobbigt just nu tycker jag. Det va lättare att va liten.

Nu ska jag mysa med vovvarna.

två bilder från när Pauline var här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0