halstabletter,te&glass

yepp det är min sjukmeny. Hihi rätt okey att va krasslig då :P
Men jag mår faktiskt bättre idag än igår. skönt det då!
Idag försökte jag läsa min hundbok på balkongen. Men som vanligt kommer jag ett stycke sen faller mina ögon ihop. Hur intressant det än är så somnar jag. La mig ner med Greta, och där på balkonggolvet somnade vi båda. Haha mysigt värre. Vaknade och va väldigt rosig i ansiktet. Jaa vi låg i solen och sov ;)

Roligt på jobbet idag. Rensa och röja. Stackras M,, jag kastar alla hennes värdefulla påsar. Men hon ska nog överleva det också ;)

Nu står väskorna packade. Emil och Greta längtar till Helgum. =)

Dags för kvällsfika.


bilder från vår soliga/glassiga promenad idag.
Vi ligger mest och latar oss i gräset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0