oooooh no!

  

ja vilken jobbig timma det här ha varit då!! Sett på grey´s och det va så spännande så jag trodde att jag skulle dö!! Slutade att jag satt med tårar rinnande längs mina kinder och bara kände stor tomhet.
Vad hände? Ska derek dö? Alla dessa skott och människor som faller till höger och vänster.
Kanske känns konstigt att man kan va så inne i en serie och börja gråta för deras skull. Men Jag blir rädd och sätter mig genast in i situationen,som om jag själv är med eller kommer va med om det. Hemskt!
NU när avsnittet är över så är det bara att vänta tills nästa vecka,,och se om jag överlever.

puuuh dags för kvällsfika sen isäng. Jobb imorn igen. Börja bli en himla fin vana det där :)

Välkommen hem från värmen syster&mor.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0