Beautiful day

Tisdag morgon och här sitter jag sedan länge. Jag kan omöjligt sova då det är så soligt. Uppe med tuppen. Hunnit kortpromenera med dogsen, som nu sover igen. Snart bli det långpromenad med mer bus.

I mina tankar låtsas jag att det är sommar ute. Klarblå himmel och solen värmer genom fönstret. Kollar inte ner på marken utan drömmer mig till sommaren.

Denna vecka är det jobb som står på schemat. Hur kul som helst. Hoppas jag sköter mig snyggt också.

Nu ska jag mata djuren sen börja ta tag i allt innan det är dags.
Men det bli nog inte klänning idag.  För jag vet ju att det är fortf vinter ute. Men tack o lov för ljus&sol.

peace out


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Man drömmer sig verkligen bort. Synd att man bor i villa så man ser snön över fönster kanten :/

Tycker de kan tina bort nu så sommar kläderna kan åka fram.

2010-03-23 @ 10:14:36
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

sv: haha ja det är ganska svårt att missa snön, mest när vi har så himla mycke snö :P

Ja du jag längtar tills man bara få plocka undan alla tjocka jacker och plagg på plagg får åka långt in i garderoben :)

Den dagen längtar jag tills.

2010-03-23 @ 12:19:05
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0