låt oss blunda

blunda och känna efter. Känna lugnet i själen, känna andetagen. Känna livet. Just ikväll behöver jag det.

Ligger i soffan och ser finalen av LD. Båda två är ju grymma men lite extra hejja man ju på Claudia.
Imorgon ska jag fixa jennie till hennes klassåterträff. Hon ha ju så länge velat att jag ska styla henne och då va det dags. Ska bli kul. Men hon ha höga förväntningar så vi få se hur jag lyckas ;P

Då va det alltså helg. Och jag har arbetat 4 av 5 dagar. Känns bra men om man bara kunde få göra det mer ofta.

Nä nu ska jag se klart detta sen bli det gå till kojs. Tidigt, ja! men är man trött så varför va vaken?

Peace out

 

Blir så lycklig av min lilla familj. Evig kärlek till dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0