snö yra

Ja den där vändningen jag trodde kom va ju så fel! Snön bara faller eller nej den yr. Det blåser riktigt oskönt ute!
Helst skulle man vilja gå på en härlig kvälls promenad, men så fort man kommer ut så inser alla att det är bättre inomhus. Även hundarna. 
Idag fick Greta följa med på jobbet. Och gissa om att hon blev populär. haha inte så konstigt då hon ser ut som hon gör. ;) Kom hem vid lunch. Käkade med pära. Sedan fick jag fin besök av Björn som varit uppe en sväng från Stockholm. Mkt trevligt. Vi tog en promenad och sedan satt vi och snackade strunt samt fikade gott.

Jag har gett med mig. Ikväll ska vi gå och se Avatar. Ut och roa oss utan "småbarn". Haha syster får vara hundpassare.

Fick bilderna idag. Men skit tråkigt nog så blev mer än hälften av alla bilderna förstörda på mig. Jag fick några iaf.

Vad tycks? Glammigt i verkstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0