Andas..

Oj oj ibland undra man om man har problem. Imorse hade jag två små som tog upp Hela min sida av sängen. Huvudet fick ja ha på min kudde,kroppen som en boll men fötterna mot pära. Trångt och inte alls mysigt tyckte jag idag. Vaken och irriterad. Tog ut dom snabbt. Ville ligga och dra mig. Men då G har vaknat då ska ingen annan få sova heller. Bus, och jävulskap allt för att man ska va med henne.
Både hon och jag,lika tjuriga. Och innan jag fått frukost i min mun ska man helst inte störa. hihi Så nu sitter jag här. Hon skäller och jag gnäller.
Har bestämt mig för att åka och simma. Ha en lung stund för mig själv.. Sedan ta jag dom på en lekfull långpromis så kommer det bli lite mer frid här =P

Är ledig idag så vad dagen mer har att erbjuda mig det återstår att se.

 
<3 Nu är det nära,babe! <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilka fina bilder! :D

Åh simma det lät riktigt härligt. De måste jag också ta för mig och göra.

2010-05-05 @ 16:26:54
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

sv: Så lite så! :)

Ja, jag älskar att simma. Det är så avslappnande och skönt.

Ja, de gör jag gärna! :)

Okej, men du hade betalat va?

För då ska jag be dem kolla upp de, för de är inte jag som sköter just de.

2010-05-05 @ 22:32:31
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0