home sweet home

Yes det stämmer. Imorse kl. 9 landade jag i umeå igen. Härligt, det va varmare här än i sthlm! sjukt att svettas kl. 9 på morgonen av att bara vara ute i solen. Och nej jag är inte den som är den. Nu är sommarvärmen här! VÄLKOMMEN!

Ok. måste ju få prata om min tripp. Den har varit magiskt bra! Sist jag uppdaterade er va i tors morse.
Dagen&kvällen va super nice!. Fika&skvallerstund med syster i Vaxholm. Jacuzzibad, bastu och grillning bestod kvällen av med Emelie och Erica.
Fredagen va jag uppe tidigt och mötte min älskade pära. Vi tog en morgonpromis i vårt gamla kvarter. Sedan blev det shopping och lunch på kina restaurang. En lugn kväll med syster&fredrik.
Lördagen var det STRÅLANDE väder! Vi va snabba med att ta färjan ut till en liten skärgårdsö. Där låg vi i ensamheten på några klippor, stekte våra kroppar&grillade hamburgare hela dagen lång. På kvällen kom elin över. Vi tog med oss middag och gick ner till en liten grillplats i Vaxholm. Efter det blev det dessert och spel inomhus.
    
Söndagen lika bra väder då. Vi tog färjan till Värmdö där vi besökte Siggesta gård. Spelade äventyrsgolf,åt glass och kollade på små söta djur.  
Kärleksmiddag på tu man hand hade vi denna dag. Va till vårt place Jimmys steakhouse och käkade vår standard rätt haha ;P
 
En nöjd syster som kände segervittring. Strax senare va det klart..Pär vann. Syrran tvåa.

Måndagen tog vi det lugnt. Va i forum ett tag. Även i gamla stan där det blev en B&J glass. Pär åkte hem vid fyra tiden. Då mötte jag upp Emelie. Vi köpte pizza&åt vid bryggan i Gamla Stan. Sedan satt vi på SNAPS hela kvällen. Drack vin och kollade på allt folk! =)
 
I säng sent och upp tidigt idag för att bege sig hemåt. Nu är jag tillbaka och det känns rätt skönt. Det är ju sommar här också satt då klagar jag inte. Har hunnit varit och ätit en glass med Karin i sjukhusparken. Ikväll bli det träning. Få ju inte tappa för att man varit på semester en vecka :P

Mycket glass,mys med underbart folk,shopping och massa roligheter har veckan verkligen bjudit mig på.

Nu ska jag ta tag i middag. Men det är svårt att slita sig från solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0