tillbaka

Igår gick färden tillbaka till umeå. Världens bästa kom och hämtade mig så vi slapp den förjäkliga bussresan.
Fotboll på tvn. Jag åkte och dansade Shake it. Middag och myskväll.
Sedan gjorde vi något väldigt oväntat och BRA. Vi blev världsfadder. Såg humorgalan igår och denna gång fanns det inga tvivel. 100kr i månaden. Det är som att jobba 1 endaste liten ynka timma för alla stackars människor som har det svårt. Inte så vidare farligt va?

1,5vecka var jag hemma samt på vår fjälltripp. Mycket härligt. Tid&mys med familj och djur.
Vädret i fjälls klagades det en del på. Jag tyckte det va skönt att komma iväg ändå jag. Däremot beslöt vi oss för att åka hem 1 dag tidigare då det blååste,snö/regnade lite fööör mycket den dagen. Kissen astrid blev lycklig då vi kom hem iaf. Och på kvällen hade vi filmtajm med brudarna. Inte ofta vi fyra får tid tillsammans nuförtiden.

Tillbaka i Ume känner jag mig nöjd. Och glad att vara hemma igen. Idag ska jag på stan och fixa lite presenter samt försöka få ut mitt komvux betyg. Vart man nu gör det?

Klicka på dom små bilderna om du vill se dom i större format.

  
               "Va ha du gjort med mitt ben,Greta!?"
Framme i fjälls. Vår stuga längst till höger. 
 
  
 
        
Peace out

Kommentarer
Postat av: Lill´S

I want thoose pics;)

2010-05-04 @ 07:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0