Vare nån som sa aktiv?

Det måste va någon som spionerat på mig idag. Haha nä skämt o sido men h-vete va jag ha hållit igång denna torsdag. Om jag inte sover gott inatt då bli jag förvånad.
Om man är hemma en dag som denna, inget jobb, inte alls inplanerat. Vad att göra då?
Jag har iaf städat och städat. Putsat fönster. Tvättat. Rensat garderoberna. Gjort ordning i förrådet. Packat bort alla vinterkläder. Tagit fram utemöblerna på balkongen. Varit med hundarna på promenad.
Varit på valpkurs och sprungit med Emil längs nydalasjön.
Ja men behöver jag nämna mer. Nej tack. Eller jo. Skulle då avnjuta en god smootie som kvällsfika. Men hallonen var slut. Så det fick bli Kiwi/banan istället. Åhh fyyyy faarao! spott och tvi och fy va äckligt! No more i min mun sa jaaa!
En lycka i min kropp. Ett rent och fint hem. Nöjda hundar. Och då jag sprang kände jag en enorm glädje att jag bor där jag gör. Det var en sån himla fin kväll att vistas längs sjön. Gillar nå oerhört mkt närheten till natur&vattnet.

Och imorgon är det FREDAG! Jobb och sen gottis kväll! Jag ha hållt mig en vecka från att små äta massa skit. hihi braa av mig. Så imorgon kommer belöning.

Snart är det ny vecka igen. Då ska jag ut och resa igen. Vilket lyx. Kommer bli en kalaskul vecka!!! Och innan dess en härlig helg framför oss. Sweeet!

Jag kände en liten oro då jag gick ut med vovvarna idag och möttes av denna himmel. Jätte konstigt väder det bjuds på.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: Jaaa :)

Ja, de har varit riktigt skönt.

mm, de är ju nackdelen, att det kostar.



Vilken skön/jobbig dag du verkar haft idag. Så skönt när man kommer hem å allt är ny städat.

Vad blir de i helgen? :)

2010-05-07 @ 11:23:59
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

sv: Ja, man sover ju riktigt gott när de är nystädat och nybäddat i sängen :) de är en härlig känsla!

Jaha, vem spelar fotboll?

Jag ska ta hand om mammas hundar och vara med en kompis :)

Härligt, äntligen säg ;)

Oja, de är annan värld när man kan se allt.

2010-05-08 @ 11:06:36
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0