yran helg!

Fredag idag. Jösses fredag,tidig morgon men suget har funnits många dagar..kastar mig till kylen för att ta den efterlängtade biten maraboudaim. mmmmums den satt fint!

Har varit kass uppdatering. Men vad att säga? Hm..Veckan har iofs varit händelserik. Måndagen var kaos. Men slutade bra. Inte värt att säga mer. Tis och onsdag jobbade jag, såå kul! Igår var det städning och valpkurs. Hann även med en plåtning i onsdags som jag velat göra länge. Med ståltråd i håret och färg rinnandes i ansiktet blev det faktiskt riktigt bra!!=)
 
En ny ASSNYGG frippa. Att ha ståltråd i håret istället för ex. locktång. Fick som lösa snygga dreads! Me like alot!
Synd att det tog tid att göra och var smärtsamt att ta ut men lätt värt ;)

Idag är det alltså fredag. Yran helgen början nu. Man blir så glad av den helgen. Igår va det ett gäng grannar som byggde hela kvällen lång på sitt STORA skepp som dom ska släpa med sig idag. Tokigt men underhållande!
Men fasen va trist om det inte bli sooool! Jag tänkte ju ta hundarna till ängarna med lite picknick o spendera min dag där...kändes inte lockade i detta grå/regniga väder.
Som allt vet. Det blir vad man gör det till! så tuta och kör, lets dance and have fun!
Det ska bli en kanon helg det här. Och så kommer det bli skönt med en helg hemma,va rätt längesen nu :P

Nu ska jag göra något "ovanligt"..baka. Hihi men jag ha äntligen fått mitt recept. Ska se om jag kan lyckas.

Spela musik och låt helgens stora fest börja =)
 
så blev det. Fler bilder kommer. MEN vad TYCKS? :D

peace out


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Jättesnyggt! :D Vilken häftig idé!

2010-06-02 @ 11:51:25
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0