äntligen

Igår va det äntligen torsdag. Dagen som jag längtat efter så. Min enda lediga dag denna vecka. Så mkt va det som skulle göras. Gjorde bara såklart så mkt som jag hann utan att stressa. =)

Dom nya fina julgradinerna är uppe, stjärnorna,har varit på stan och shoppat ihop min adventsljusstake. Mkt njöd med allt julmys som blivit.
Ute är det snöstorm så vi ha hållt oss inne så mkt som möjligt.
Ha inte hunnit baka något. Jag kom på en mkt spännande recept igår innan jag somnade. Måste testas snarast! =)

Idag har snön vara vräkt ner och den gör det fortfarande!
Nu ser jag idol och njuter av att bara ligga i soffan och ladda inför helgens jobb.

Efter en dags pyssel så blev det såhär lite kort&gott =)


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Au Pair i London

Himla fin blogg, älskar headern!

2010-12-05 @ 19:59:20
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0