Hur?

Hur kan man plötsligt få en "knarknäsa"? Jag har blivit superkänslig. Tackolov är det inte hela tiden men oftast.
Mår illa av alla lukter jag känner då. Blir dunderäcklad av mat,avlopp mm. Kakor går bra iaf,den lukten är god ;P

Igår fick jag mina första julklappar..3stycken. Wooho de ska börja ramla in i god tid ;) Självklart få dom ligga på sin plats orörda tills dopparedagen. 
Jag fick även igång köksklockan igår. Många skulle tycka jag va knäpp som väljer att ha en gammal klocka som låter hela tiden. Men inte jag. Jag kopplar det till mina fina minnen. Slaget av just denna klocka som jag hört så många gånger på en alldeles speciell plats. Kärlek är vad jag känner. Plus att moster ha liknande klockor som man alltid somnar till. Inatt sov jag väldigt skönt.

Nu ska jag ut på långpromenad.   

Imorgon är det dags. Storstädning och adventsfix.

Några härliga bilder från vackra morgonpromenixar. Inte alls detta fina väder idag.
Första bilden: Tyckte ljuset va så häftigt att jag höll på stirra mig blind i solens starka ljus.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är gravid syrran!!! Det är därför du är så känslig för lukter! se nu kom jag allt på dig ;P

2010-11-25 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0