en sekund

Herooow! uppdatering. Va är det för dag? tisdag. Just det.
Provjobbade i lördags och jag fick jobbet. Känns jätte kul och spännande! Min förhoppning är att jag ska kunna kombinera det bra med svt så jag få mkt arbetstid. Vilket i sin tur resulterar i pengar =)) För stunden är man ovan. Fortfarande. Jag jobbar sex dagar denna vecka. Otroligt..kunde jag just skriva det där!? :D
Fin besök av min kära Linnéa. Vi spenderade gårdagen med att bara umgås,spela spel&äta glass ;)
Idag hann vi med en härlig lunch på Brobergs också.

Om en liten stund börjar äntligen mitt absoluta favoritprogam. Desperate housewives.

Nu kräver mina hundar all min uppmärksamhet.
En sak till: vädret ute gör att jag vill resa bort. En veckas sol&värme tack ;)  
peace out


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Otroligt vackra höstbilder, Carolina! :)

2010-10-11 @ 23:09:16
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0