----<3---<3---<3----

Söndag den 5e september 2010 och min bästa Emil fyller 5år idag!! Hipp hipp hurra! Jag ska bjuda han på något riktigt smarrigt idag. Pannkakstårta med glass kanske ;)

Ute är det grått och jag som trodde på lika topp väder idag som igår. Men man kan ha en härlig dag för det.
Måndag imorn. Shit vad helgerna flyger iväg. Till veckan kommer jag förhoppningsvis ha en del att göra.
Lutar åt en hemresa inom kort också. Operationen närmar sig. Jag börjar bli nervös.

Igår va en fullspäckad dag. Jag hade väldigt kul med Mimmi och Andreas. Man var helt slut på kvällen så det blev ingen utgång...blev att leka soffpotatis istället och jag klarade det GALANT!
Ha ännu bara fått se två bilder..så bjuder er på dom så länge.

Färgglatt yin och yang tema.


Jag som rockbrud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0