SOL

weeeeiho ÄNTLIGEN så kom det en solig vacker dag! yääs.
Nu blir det banne mig en lång promis med vovvarna. förstå inte vad jag gör inne fortf.

Jag har på morgonkvisten försökt få ihop allt som ska göras den närmaste tiden. En sak är säker. Pengar gör livet lättare.
Frissa tid. Gretas operation. Plugg av kurser. sthlms besök. höstshopping. utlandsresa.
Ja om man inte har en normal inkomst så måste man tyvärr priotera bort en del. Däremot så mår man inte bra av att välja bort att göra allt som man tycker är kul. Så jag kommer göra mitt yttersta för att få ihop allt ändå. Inom rimlig tid.
Vissa tider av livet ska visst vara tyngre än andra.

Dagens glädje låt: Waka waka med shakira. Jag vill dansa loss i afrika. På tisdag har jag bokat in att gå på Zumba pass. Då bli det dansa av ;) Och som alla vet man tränar hela kroppen med sån glädje att man inte ens märker det.

mina naglar är målade orange. på läpparna har jag jordgubbssmak. En go blandning av höst&sommar.

Hur ska jag göra mitt hår? ljusare? mörkare? mer vågad klippning? lugg? Jag behöver inspiration.

peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0