thursday

Vilken vecka jag har. Jobb varje dag. Wooho. Gilla gillar.
Däremot är jag ovan att va ibland massa människor. Med massa bakterier. Då jag kom hem igår så sov jag nå timmar sedan kom febern krypandes på. På kvällen va jag, Rebecka och Leia och såg världens längsta fotbollsmatch. Kallt. Jag njöööt då man kom hem och fick dricka varm choklad och ta på sig dubbla tjocksockar samt krypa isäng.
Idag mår jag bättre. Sitter hemma på lunch nu och väntar på att kvällens pass ska dra igång. Direktsändning idag.
Och e-l är på plats. Så roligt =)

Jag borde duscha,handla,gå med hundarna,fixa lunch. Men soffan är rätt skön att ligga i.
Ingen som vill va min assistent idag?


Kommentarer
Postat av: Ankan

Den där tröjan känner jag igen :)

2010-09-09 @ 14:43:02
Postat av: Anonym

haha ja det stämmer bra! tänka sig att den fortf kan komma till användning ;)

2010-09-11 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0