Inte den här gången heller

Hela min lördag har gått åt till att tänka. Högskoleprov HELA DAGEN. För vad? Ingenting. Näää varför gör man det!? usch usch. Vissa föds med det, andra inte. Vissa får det i skolan, andra inte. Jag har haft otur i båda.
Men allt har en mening! eller hur?... Matte,eng,läs,ord tillsammans med en ohyggelig stress- S V Å R T V Ä R R E!

JAG SKA ALDRIG GÖRA OM DET! HAJJJARUUUU! I HATE IT OKAY!? Jag har ALLTID sagt att jag ALDRIG ska göra det där jäkla skitprovet...nu har jag gjort det TVÅ ggr! Och insett efter båda ggrna att det är inte genom detta jag kommer komma någonstans. Nä om jag ska komma dit jag vill så är det bara att ta fram pengarna.
Nu tänker jag tänka om.
Och att ha kommit dit känns skönt. För att stå och stampa på en liten jäkla fläck utan att komma någonstans är inget jag gör nå mer!

knäckt i hjärnan, nu bli det filmkväll. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Öppnar mina ögon och ser vad världen har att erbjuda mig.

peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0