sol i sinne

Det är onsdag och nu är det nära nära att jag återigen mår 100% finemang! tjoohoo man ha så mkt energi att göra av med. Springa runt sjön? haha nä håll i tyglarna! nån måtta får det väl ändå vara(nån dag till).

Jag har just nu ätit en god och sommar lunch. Pannkakor men vanlijglass, hjortron och hallonsylt. yummi.
På tal om att äta. Igår va Greta under min observation efter att hon rensat godisskålen(min godisskål). Om jag säger som så att det är bara pga att jag blev sjuk..annars skulle jag aldrig lämnat kvar godis heller! no no.
Så dumle lakrits, werthers original var några av dom sakerna som hon gillade. Ojojoj va äre för en hund vi har!?

Dagens måste göra: Klippa emil. Jag blir så tokig på all skit som fastnar under hans mage. torka bort all snö, torka!
Lika bra att göra det NU! 
 
Sthlm...jag är galet sugen på att flyga ner och mysa en helg med nära&kära.





Kommentarer
Postat av: Sparky

Vill väldigt gärna att du ska komma ner och mysa med mig! Till helgen ska det bli 17-19 grader och soool :D Saknar dig massor!! <3

2011-05-04 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0