tänka sig

Helt plötsligt ändrades mina planer igår efterm. Som tänkt skulle jag ta bussen hem till raksträckan idag men då hade jag värsta turen att få skjus med bil hem igår kväll! SUPER SKÖNT att slippa trängas o bli irriterad bland en massa påskledigt folk som också ska ut och resan ;)

Så idag ha jag haft en skön dag hemma. Började dagen med en löptur. Sedan svidade jag snabbt om, åkte till stan med vovvarna. Lunchade tacobuffé med bästa Madde på Westerlunds. Billigare fik få ni fasen leta läääänge efter!! =) Sedan besökte vi moster. Mysigt. Kunde småprata resa och allt sånt =)

Nu är jag hemma och e&g är ute heeela tiden och hittar nya äventyr.

snart kommer mam&pap hem. en chillidill kväll med lite tårtbakande bla.

peace out.

GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0