Augusti månad

Välkommen hösten. Näääj inte än. Sommaren kan lätt hålla i sig en månad till. Meeeen kvällarna har blivit markant kyligare och snacka om att det är mörka nätter nu. Uscha, kom tillbaka sommar. Kom tillbaka juni månad.

I söndags fyllde man 25år. Lördagsnatten var jag ute och slirade med Rebecca. Pär insåg snabbt att oss skulle han inte stå ut med att hänga med...så han drog till TC och Erik. Klokt val!
Kul hade vi verkligen! Men söndagen var HEMSK! Blir det värre med åldern alltså? Bakissmällen? Tur att mina päron kommer upp hit i helgen. Då kan jag va seriös och fixa tårta och så haha =)
Fina presenter fick jag. Kläder,spa p-kort, lykta, pengar, smått och gott.

Jag måste ut och gå med hundarna nu. Snart dags för denna veckas sista arbetspass. TJOOOHO!

Det mest glädjande samtalet igår kom från lillasyster. Maja har fått 6 st små SÖTA KATTUNGAR!.
världens absolut finaste bebisar!! Nu LÄNGTAR jag MASSOR tills jag få åka hem och bara MYSA med dom små liven!!!!!!!!!!!

så här såg det ut när min älsk fick frukost på sängen på hans 25års dag! hihi

Tårtan på P s födelsedag. Mums 

Rebecca och Jag före. Efter bild finns ej att visa för svenska folket.
 
Vårat nya bord. Made by Me.
  
=) =) =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0