Ett enda mörker

Torsdag den 15e december. GRETA FYLLER 2 ÅR IDAG!! Det firar vi med lite extra lek och rå köttfärs. Vilket kalas liksom ;)
Har arbetat hela dagen. Sista lördagsprogrammet är nu inspelat för den här terminen. Tack vare sena plan blev det extra stressigt men som alltid så hinner man jämt ändå på något vis.
En bra dag är avklarad.
Nu sitter jag och försöker beställa några julklappar (såhär i sista stund,som vanligt! GAH!)
Kan inte förstå att om en vecka har jag gått på julledighet. Varför är det gräs ute och tomtar inne? Hmm på min önskelista står det snö&minusgrader överst! Under den önskan, en resa till ett varmare land.
Endera vinter eller sommar!

På lördag då jäklar ska jag ut och shoppa klappar. ÄLSKAR JULEN. Tycker det är underbart kul att få ge bort klappar.
Däremot tror jag inte att det bara är jag som ska ut och handla på lördag. Och att trängas bland folk, det avskyr jag. Men snart ha jag en lista gjord,tydlig och klar på vart & vad som ska köpas. Borde gå hemskt smidigt va? ;P

ja just det.. åter till beställningen. Ha en mysig helg. 4e advent på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0