Från +11 till -15

Mm kl. 4 imorse steg jag upp för att påbörja min resa hemåt. Efter några dagar nere i sthlm så känner jag mig nöjd! Hann träffa syrrorna, fina vänner och även gjort tappra försök att shoppa på mellandagsrean som SÅÅÅ många andra!!!
Där nere var det typ vår! 11 grader varmt och bar mark. Är inte det knäppt så här års? förvirrande iaf.
Att återigen va hemma är underbart, tillbaka i lugnet där det ligger ett tjockt täcke med snö utanför fönstret, 15grader kallt och nära mina småttingar! Det är Vinterlov det  ;) Har spenderat dagen ute, kastat snöbollar till hundarna, fotat fåglar och annat, ätit en hel del julgodis och nu skulle jag nog behöva duscha och ta en powernap.

Julen har varit super bra! Familjen samlad(även huset fyllt med djur), massor med mys och gott att äta.

Detta är från idag =)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0