oskönt värt?

 Så här nöjd såg fröken greta ut imorse då jag duschade henne i hennes nya LYX shampoo!
Hoppas det ska funka.

 Och så här pigg såg päran ut kl. 10 då jag väckt upp honom efter en utekväll på krogens dansgolv.



Till oskönt värt? - Hope so!
Jag och Andreas har varit ute och fotat idag. Min docka idé. Som vanligt så stressar jag runt i sista sekund och undrar hur fasen jag ska se ut egentligen. Ska bli kul att få se resultatet.
Och när jag står där ute med snön upp över knäna, termometern visar -15,,iförd endast långklänning,dubbla tights&högklackat då vill man absolut att det ska bli bra bilder. ;D

Sedan jag kom in efter detta så ha jag legat inbäddad ibland filtar&hundar, fikat varmchoklad och bullar, sett skidskytte. En bra dag! Nu ska jag bara inte bli sjuk..för den kommande veckan är det viktigt att jag är FRISK! =)


Tack Rebacka för gårdagskvällen. Middag, drinkar, snack och film. En toppen kväll.
Nästa gång blir det dans också ;)

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Detsamma gumman! Supertrevligt var det, och ja nästa gång blir det dans också! Kram

2011-02-13 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0