fri

som en fågel. Ja idag har jag varit ledig. Har inte varit så tokigt, tagit mig an att få bort julstöket.Hur tråkigt är det inte..allt mys försvinner..det känns tomt överallt nu! Annars har det varit det vanliga..promenad med vovvarna. Mys i soffan mm. 
Imorn är det arbete igen men det känns ju bara hur kul som helst! Är det inte så alla borde få känna när man ska åka och jobba? Önskar er alla den känslan iaf.

Mitt öra och nacke värker. Är det en förkyldning på g eller ha jag bara hört på för mkt kyrkomusik efter helgens jobb? hihi få be om lite massage av mina tre pysslingar.


Kommentarer
Postat av: Varmhjärtad

Galet sockersöt brud de där!!

Hoppas allt är bra med er<3

2011-01-27 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0