hallå

Det va inte igår! Jösses det va ju förra året. Tiden ha gått undan. Det är nu 2011 och jag KÄNNER i min kropp att det kommer bli ett G R Y M T år!! =) wooho känner mig super taggad för detta år.
Kanske är det samma känsla varje nytt år. Men det är väl bra?

Jul och nyår va mkt mkt bra. Kunde faktiskt inte va bättre. Att umgås med familj och vänner. Bara känna lugnet och äta massa gott.

Idag är det måndag den 10e. Denna vecka ha jag fullt upp. Jobbar alla dagar, vilket bara känns toppen!!
 Så den dåliga uppdateringen kan komma att fortsätta ...

Nyhet: Jag har skaffat längdskidor,stavar,pjäxor...ja hela kittet. Gjorde min första tur i lördags..damn va det va jobbigt! Att gubbar&gummor hastigt åker förbi mig i spåret är sååå mycket INTE OKEY!! Jag har alltså det jag jobbar på.

Igår va jag och stod framför kameran igen. Kul det va längesen sist.
Fotade med andreas. Det blev godis och streetsessioner. Längtar efter bilder. =)

Nu ska jag gö kvällsfika sedan äntligen få krypa till sängs.

Gullet greta..att hon va så liten,&Emil! Mina sötaste sötnosar. Som kommer förgylla mina dagar även detta år! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0