sluta

Ja om grannarna skulle ta och sluta upp och vara så jobbiga? Det skulle va hemskt spännande att gå in i deras lgh. Hur ser den ut? Dom har borrat MASSOR sedan ett år tillbaka och idag så spikar dom HELA TIDEN!.
Hur irriterande ljud kan det va? MKT irriterande kan jag då berätta för er.

Jag ha just anmält mig till högskoleprovet, för andra gången i livet. Så tänkte va duktig och börja plugga lite men i detta oljud är det svårt.

Vädret har varit F A N T A S T I S K T idag!! Jag ha dragit hundarna på låångpromenad längs sjön. så fint!


Jag håller på att gå in/ut mina nya skor. Känns väldigt amerikanskt att gå med skorna på inne. ;)

Om jag fick den där träningsvärken: Jaa, jag kan inte röra mig utan att det känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0