plus 1

Igår var en kanon dag! Ledig en söndag. Alltså wieho..första på månaden. Och även fast pär nu hade cup heela dagen så va det ändå super asnice att va ledig en dag då andra också är lediga. Allt annat är lite tråkigare.
Jag gick på en längre tur i det fina vädret...tränade bodypump,tog hundarna på en biltur. Kikade fotboll,skidskytte och sen hängde vi med vänner&bara hade det galet trevligt på kvällen.
Bra ledig söndag- CHECK.

Idag är det måndag. Och även idag är jag ledig. Vovvarna sover. Jag lurar på vad som är bäst att göra av dagen.
Ikväll blir det iaf träning med rebecka. Fyspasset igen..hm vi få fundera på det tro jag. Mina ben värker. Skönt.

Inatt har jag drömt drömmar..igen. Ska ju snart på bröllop så nu drömmer JAG om allt som kan gå snett..men inatt va det nog det värsta senariet av alla. Nu känns det iaf bra att alla dessa drömmar gått förbi och inget av det kommer hända. Ser fram emot en lyckad helg =)

Igår använde jag mina nya skor. Like alot.
Image 1 of ASOS ANNAMARIE Leather Lace Up Ankle Boots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0