Ge mig mer av tid

Kan tiden börja gå snabbare? eller bli den kortare bara för att man ha fler saker som ska hinnas med?...
 
Jag tycker då det går dåligt för mig att hinna med allt. Två hundar som behöver min uppmärksamhet så fort man är hemma, då kan man glömma att man ens få sitta ifred eller pyssla med ngt man sj hade tänkt. Helt förståligt. Och dom är ju viktigast också såklart. Men sen arbetar jag mkt om dagarna nu(väldigt tacksam för det!) Sen ha man en kille som också är busy all the time, jobbar hela dagarna och är borta hela kvällarna på fotboll .
Man hinner inte handla...så nu va frukosten slut. Tvätthögen växer på en milli sekund. Träna ha jag inte tid för även om man gärna vill..Och nu plugga också...herregud en vecka kvar! suck det känns kört. Aja.
Nu undra man ju hur jag ens hade tid att sitta här och klaga över sånt fjant? ja det undra ja också.
Måste ut i stormen och promenera nu.
Fredag idag. Efter jobbet ska jag cykla till godishuset och unna mig en rejäl påse.

Peace out solen skiner och detta kommer bli en toppen dag!

Livet va lättare som liten ;)
Lillasyster och jag <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vet du när vi hade alla fyra barnen hemma då hann jag med mera än jag gör nu...hur kan det bli så? Ja det är väl åldern! Men du är ju ung o alert så det kommer att gå toppenbra!

2011-03-25 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0