vinden blåser i mitt hår

Stormvindar ute..varma vindar så på vår morgontur hittade vi en framtinad bryggsats. Emil är som jag en riktig soldyrkare så vi satte oss ner&mådde gott värre! Greta däremot fattade inte alls vad vi höll på med. Varför vi inte rörde oss framåt. ;)

Ute smälter snön så så här års är det jätte roligt att komma in med hundar som är alldeles jätte glada över att alltid måsta ta en dusch innan man få hoppa iväg. Eller nä så där lycka finns inte i den stunden! ;P

I söndags så gjorde jag och Rebecca det otroliga..vi joggade runt sjön. Ok? Jag trodde verklingen inte att den konditionen fanns i min kropp så nu jädrans så bli att göra det 1 gång i veckan. Vore grymt bra!
Igår var jag och Eve på Punch out på iksu för första gången. Det va inte så skoj!!!
En stoooor biffig snubbe sparkade allt han kunde i typ 2minut på en kudde som jag höll mot min höft.
Satan jag trodde jag skulle avlida..sluta sparka sååå hårt! det gör ont,,,hajja den! Då det sen blev min tur att slå mot honom, lita på att jag slog det värsta jag kunde! haha hämden är ljuv.
Tror dock inte att hans super kropp kände ngt..men det kändes bra för mig iaf.

Just nu försöker jag plugga...men ärligt så gå det denna gång riktigt j*vla dåligt... Suck.

Tar och gör lunch nu ist och sen mot arbetet. Många ladies på listan idag.

Peace out

   
Några st bilder från Wallmans i Åre.

Trötta söta små vovvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0