Hej kort hår!

Yes, va lite inställd på att göra ngt kul. Få bli fri allt slitet hår-plus lite till. Och så blev det.
15cm hår som föll i golvet :P Men sååå skönt med fräscht hår! =)
Mitt batteri till kameran är urladdad så kan tyvärr inte bjuda på bild i denna stund.

Har hunnit fixa frillan, gjort mina ärenden på stan, varit hemma och gått med hundarna, hängt hos syster, käkat lunch med henne samt våra boys men nu är jag äntligen hemma igen. Funderar på att träna men nä först vill jag krypa ner i soffan och gosa med mina små lurviga saker. =)
Har fått bilderna från den senaste höst sessionen nu. Gillar! =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men oförskämt vad snygg du är då! damn girl ;)



kram från 08:an

2011-11-02 @ 22:49:07
Postat av: Anonym

Haha tom oförskämt snygg ;) du är galet vacker du med superstar! Tycker frtf 08an ska komma och hälsa på här uppe.

Kraam

2011-11-03 @ 08:11:19
Postat av: Anonym

Haha tom oförskämt snygg ;) du är galet vacker du med superstar! Tycker frtf 08an ska komma och hälsa på här uppe.

Kraam

2011-11-03 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0