Magiska morgon

Uppe före tuppen! Klockan ringde 06.00. Jag hoppade upp och begav mig till IKSU.
Löpbandet i ca 20minuter före det 55min långa Yoga passet. UNDERBART!
Man kommer verkligen igång i hela kropp&knopp. Energiladdad för hela dagen.
Hemma just efter åtta. Då hade jag hunnit med Ica också. Tog genast en promenad med hundarna..
för solen var så där fantastiskt röd, vacker och på väg upp mellan grantopparna.
Nu är jag duschad, ny färgat håret, peelat och maskat ansiktet, ätit en lång och god frukost.
Klockan är inte ens elva! Och jag är piggelin!!
Så nu får det bli en längre hundpromenad. Lunch sen traska mot arbetet. =))
I em ska jag snabbt kolla efter ett par skonsamma skor. Träffa Björn och sen kommer Pernilla på besök också.

Fick ett sms av syster igår att allt är väldigt nice där borta i Maldiverna, dock kändes det tydligen lite knas att bada bland HAJFENOR. SMÅhajar i vattnet!.
Ehhh där skulle jag inte ens stoppa ner tån. haha
Kom hem hela är ni gulliga (=

Dessa tog jag hemma i helgum en tidig morgon. Frost och sol tillsammans är så vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0