Mitt hjärta krampar av smärta

Och tårarna glider ner för mina kinder.
Hur kunde detta få hända!?...
Jag vet att Du ser på oss nu och då hoppas jag verkligen du förstår att
DU VAR ÄLSKAD AV SÅ MÅNGA!!!!

Ofattbart. Minnena är många och fina. Dem släpper vi aldrig taget om!
I detta mörker önskar jag att snön börjar falla snart för att ljusa upp lite där ute.
Här inne brinner flertal med ljus för dig hela tiden. 
För dig min syster står jag stadigt vid din sida.
Tillsammans,hand i hand ska vi ta oss igenom även det här.

Ni var  så otroligt söta ihop och jag är väldigt glad&tacksam för all den fina kärleken som du gav min älskade lilla syster


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Carro, som jag förstår så har något fruktansvärt hemskt hänt din familj. Jag beklagar djupt. Kram!

2011-11-29 @ 10:19:10
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0