4 har blivit 5

Helgen som jag längtade så mycket till är förbi
. Ibland önskar man att helgen var iaf en dag till. Alldeles för kort enligt mig, och säkert många fler.
Katten Elvis är nu här hos oss. Han är så söt och go. Kurrar så fort man tar i honom, vilket betyder att han mår bra! =)
Däremot är unga djur alltid unga djur. Pär väckte mig kl 06.00 igår, då hade Elvis vaknat och han tyckte jag borde göra desamma. Uppe före tuppen alltså. Så även idag. Och igår kväll när vi skulle sova var han så vild av bus att P gick och la sig i 3e rummet för att få någon sömn. Man är ovan och känner sig en aningen trött.
Lite sol på den supergråa himlen hade suttit fint!!

Nu är det bara lilla Smulan(längst till höger) kvar där hemma. Men hon ska snart få åka till sitt nya hem hon också.

Igår började jag gå igenom och sortera upp alla mina kort på kameran. Vilket jobb. Det kommer ta många dagar till.
Men inte nu, nu ska jag mysa med de 3 små samt ta en härlig morgon promenad.

ELVIS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter dig o de dina hela tiden! Det blir ett helt annat liv i huset här hemma när ni är hos oss.

Men hoppas att vi syns snart igen. Kramar fr mamma

2011-10-18 @ 11:21:56
Postat av: Mimmi

Nä men har du gått å skaffat katt :P



Tack så mycket! :)

Jaaa, du borde ha sökt, de skulle ha gjort dig riktigt fin. De kan verkligen sin sak! :)

Jaaa, det är riktigt roligt. Nu har man ju verkligen en frisyr och det är inte direkt någon som har exakt en sån här frisyr. I så fall är det någon som har gjort en kopia av min frilla ;)

Åh tack! :) Jag känner mig verkligen nöjd! :)

2011-10-21 @ 00:51:08
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: order essay

The kittens are so wonderful! Thank you for the photos a lot!

2011-10-23 @ 05:40:40
URL: http://essay-for.me/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0