Började dagen med shopping och ångest

Har varit uppe sedan halv sju. Hunnit varit på hm och shoppat i 1,5 timme. Vip morgon med 20% på allt.
Nu sitter jag åter hemma. Några lappar fattigare och så lite ångest på det. Tanken var att gå och köpa det man kollat på innan. Så inser man att det är slutsålt eller inte alls lika bra längre. Plötsligt hittar man massa annat trevligt och så går man till en provrumskö på många många meter!. Skippar kön och köpte med mig allt så får jag prova hemma i lugn och ro och se om det ens va ngt som va bra.

Snart dags för arbete. Och snart är det helg igen. Jobbar dock på söndag. Men det är ändå helg ;)
Bio ikväll. Köpa klätterträd till Elvis och umgås med gamla goa vänner hemifrån imorn.

Tänkte baka i em också. Vitkladdchokladtårta. Få se hur det bli med det. =)

Hm..ska jag bjuda er på nå jäkla skruvade bilder. Det blev inte alls som tänkt. Njöd? nä inte alls. Menmen man lärde sig iaf att det kan va jäkligt svårt att jobba med saker som tex. MARSIPAN!

Varsågoda, här har ni prinsesstårtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0